Monitor

Autor: melhavoc <melhavoc_at_student.agh.edu.pl>
Data: Sat 09 Feb 2008 - 20:56:12 MET

Witam

Jestem na kupnie monitora LCD. Budżet mam do 950. Główne moje potrzeby to:

-Czytanie z ekranu (www, pdf, doc/odt)
-programowanie (głownie eclipse - czyli jasne tło)
-granie w gry

Jaki monitor w tej cenie moglibyście mi polecić (ja głownie myślę o
czymś 22 calowym wide, matryca TN i na razie najbliżej jestem wyboru
Belinea LCD 22'' 2225S1).

Ale też trochę myślałem o matrycy PVA - wiadomo wtedy musiałbym wybrać
mniejszy monitor i może nawet coś dołożyć kasy ponad budżet). Czy np.
jeśli zainwestowałbym w PVA to np. oczy by mi się mniej męczyły dużo
czytając z monitora? (Bo jeśli chodzi o wyrazistość kolorów to akurat to
mało mnie interesuje, 262 tys. które daje TN mi wystarczy)

Jeśli przy PVA jest istotnie większy komfort czytania z monitora to jaki
monitor z taką matrycą mógłbym wówczas kupić?

Z góry dzięki za sugestie