Re: poprawa wydajnosci

Autor: marad <marad_at_poczta.onet.eu>
Data: Sat 09 Feb 2008 - 20:53:17 MET

news:2008020908133800@grush.one.pl...

> W jakich zastosowaniach.

> Tutaj. Rozszerzenie o 1 GiB. Ale to może być średnio opłacalne.

> Wyraz "optymalnie" znaczy "najlepiej". Co według Ciebie mia-
> łoby znaczyć "najoptymalniej"?

> Moja sugestia: przehandlować ten zestaw i kupić coś nowego,
> na przykład na Athlonie X2 z serii 65 W. Będzie cichy, chłod-
> ny, a pamięci DDR2 SDRAM są obecnie 2x tańsze, niż DDR SDRAM.
>
> Najpierw jednak podaj zastosowania komputera, bo trudno oce-
> niać, czy potrzebujesz dużego skoku wydajności, czy tylko
> lekkiego podrasowania na dalszych parę lat.

Dzieki za sugestie tylko, ze przehandlowanie zestawu wiaze sie raczej z
duzymi kosztami a ja tak jak na koncu ladnie stwierdziles, chcialem go
'lekko podrasowac'.
A przez slowo 'najoptymalniej' mialem na mysli taka ilosc pamieci, bym po
modernizacji byl w stanie zaobserwowac stosunkowo znaczaca poprawe
wydajnosci (w przypadku akurat tego sprzetu), a z drugiej strony nie
przesadzic z jej ilością, bo po co ładowac duzo ramu w slaby sprzet, lepiej
przeznaczyc pieniadze na modernizacje innych podzespolow, jesli jestem w
bledzie poprawcie mnie. Tak jak zasugerowales na poczatku, zastanawialem sie
wlasnie nad 1 GB i tak tez chyba zrobie, a nad wieksza modernizacja poczekam
az sie zwieksza moje fundusze;)