Re: Dysk z system na PC-ta i laptopa?

Autor: Rico <dymir_at_nospam.aon.at>
Data: Sat 09 Feb 2008 - 15:15:24 MET

> fakt ze płyty zasadniczo różne, co do driverów płyty głównej to płyta
> z PC- ta ma takie drivery, laptop nie ma takowych. Jednak jakby nie
> patrzeć te divery instaluje się gdy juz windows działa...
> Ciekawe czy jakby pominać drivery od płyty głównej PC-ta to czy
> programy by się nie instalowały???
> a jeśli się zainnstaluja to można powiedzieć że drivery do płyty
> głównej nie są konieczne, inna rzecz że takowe divery moga być
> instalowane na poziomie instalacji systemu...
> Kiedyś takie przejścia działały win98, choć nie zawsze, na w2k nie
> [...]

Skoro sa XP i Vista Live (juz nie wspomne o linuksach) to pewno sie jakos
da, moze rozne profile, wtedy laduje przy starcie rozne drivery.
A nie lepiej dwie mniejsze partycje na dwa rozne systemy (minimum - dla
kazdego kompa osobny) a cala reszte na trzeciej partycji wspolnej dla obu
systemow. No i oczywiscie bootmanager ktory podmienia partycje startowa.

hth
cu