Re: Dysk z system na PC-ta i laptopa?

Autor: AmtoPm <amerger_at_gmail.com>
Data: Sat 09 Feb 2008 - 14:29:18 MET

On 9 Lut, 15:08, Bernard <bern...@earth.net> wrote:

> Prawie na pewno się to nie uda. Zapomniałeś o driverach płyty głównej. W
> najlepszym razie dłuższa rekonfiguracja z restartem po drodze. W gorszym
> - zwis podczas ładowania systemu.

fakt ze płyty zasadniczo różne, co do driverów płyty głównej to płyta
z PC- ta ma takie drivery, laptop nie ma takowych. Jednak jakby nie
patrzeć te divery instaluje się gdy juz windows działa...
Ciekawe czy jakby pominać drivery od płyty głównej PC-ta to czy
programy by się nie instalowały???
a jeśli się zainnstaluja to można powiedzieć że drivery do płyty
głównej nie są konieczne, inna rzecz że takowe divery moga być
instalowane na poziomie instalacji systemu...
Kiedyś takie przejścia działały win98, choć nie zawsze, na w2k nie
sprawdzałem, poza tym teraz więcej kombinacji np z dyskiem SATA i
driverem do niego podczas instalacji (F6-W2K), tutaj oczywiście tylko
dysk ATA.