Re: Notebook: gwarancja a dowód zakupu ?

Autor: Chopin <stawnanet_at_wUpE.pEEl>
Data: Sat 09 Feb 2008 - 01:05:32 MET
Message-ID: <foiqo3$qed$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "Piotrek" <hiphop@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:foint0$kt3$1@news.onet.pl...
> Witam
> mogę zakupić notebooka od kogoś - zależy mi jednak by posiadał gwarancję.
> Człowiek ma gwarancję, podstemplowaną przez firmę, sprzedającą min.
> komputery, jednak nie ma dowodu zakupu - twierdzi, że paragon sklepowy
> uległ zniszczeniu (wtarł się czy wyblakł - nieważne, nie ma go).
> Czy dowód zakupu jest niezbędny do realizacji gwarancji ?
>
> Czy też zależy to od producenta notebooka (producentem jest HP) czy
> obowiązuje jakieś inne prawo ?

Bez dowodu zakupu nie będziesz mógł oddać niesprawnego sprzętu do sklepu np.
w ramach "niezgodności towaru z umową". Mając gwarancję oddajesz sprzęt do
autoryzowanego punktu serwisowego HP.

-- 
Chopin
"Gdynia Moje Miasto"
stawnanet@wUpE.pEEl 
Received on Sat Feb 9 01:10:09 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 09 Feb 2008 - 01:51:05 MET