Re: K8NS i Samsung SATA - problem

Autor: RoboD <robert.dz_usun_spatrap__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 08 Feb 2008 - 20:46:20 MET

Dnia 8 luty (piątek) kiedy o godz. 17:22, na pl.comp.pecet, RoboD
napisał(a):

> Usunięcie sterownika SATA, restart, pojawia się standardowe okno
> z wysyłaniem błędu: Raid Sevice U.S... coś tam, i system przywraca
> poprzedni sterownik NVIDIA nForce3 250 seria ATA (v2.6)

Zainstalowałem na nowo system, nie instalowałem sterowników NVIDII
i przez godzinę nie nastąpiło nic niepokojącego. Jeśli by tak
było dalej to mam pozostawić stery systemowe?

Jak wyjaśnić to, że dysk podpięty jako nie systemowy, zachowuje
się bez najmniejszych problemów.

Pozdr Robert
Tlen: robod68[at]tlen.pl; GG: 1590409
(_usuń spamtrap_)