Re: System na CompactFlash - userzy proszeni o opinie

Autor: Shrink <shrinkwarp_at_vp.pl>
Data: Fri 08 Feb 2008 - 20:32:47 MET

topek wrote:

> zastanawiam sie czy nie postawic systemu na 2GB compactflash + przelotka
> ide-compactflash za 20zl z allegro.

Jeśli to tania karta + tani adapter IDE/CF to odpuść sobie już na
wstępie, bo będziesz miał "wydajny inaczej" dostęp w trybie PIO. Jeśli
natomiast masz przyzwoitą kartę CF (z wbudowanym kontrolerem DMA) to
może być problem z dorwaniem adaptera pracującego w tym trybie. Swego
czasu zrobiłem na Allegro "eksperyment" - kilkunastu sprzedawcom tanich
"przelotek" IDE/CF wysłałem zapytanie o tryb pracy (PIO/DMA).
Odpowiedziało dwóch - jeden zaoferował się że spróbuje zobaczyć, drugi
stwierdził wprost że nie wie o co chodzi. Także te za 20 PLN mogą się
nie sprawdzić ;-)

> Z gory dzieki za odpowiedzi :)

NP

> topek -> jak zawsze pozdrawiajacy