Re: p³yta Gigabyte GA-K8U-939?

Autor: Marcin <newdaysWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 08 Feb 2008 - 20:00:23 MET

> Kto wie co to za p³yta? Mam kompa z t± p³yt± do postawienia systemu WIN XP.
> Jaki¶ dziwny chipset to to ma. Ciekaw jestem jak bêdzie ze stabilno¶ci± i
> wydajno¶ci±. Do tego sempron 64 3000+. Oparta jest o socket 939. Mo¿e jakie¶
> sugestie tudzie¿ uwagi do tego sprzêtu?

Chipset ULI 1689 bodaj¿e, mia³ byæ bud¿etowym, w miarê wydajnym i tanim
rozwi±zaniem i tyle pamiêtam o nim z czasu kiedy wchodzi³ na rynek.

Dwa lata temu z³o¿y³em ¿onie na tej MB kompa razem z Athlonem 64 3000+.
Postawi³em system i do dzi¶ chodzi bez najmniejszych zaj±kniêæ. Nie by³o ¿adnych
zwisów, niebieskich ekranów. Mo¿e nie jest "wypasiona", ale w mojej ocenie
stabilna jak diabli. Komp praktycznie codziennie u¿ywany po kilka godzin, tak¿e
do pracy (obróbka grafiki 2D).
Pozdr
Marcin

--