LiveCD do przetestowania konfiguracji sprzętu

Autor: kffiatek <kffiatek.no_at_spam.op.pl>
Data: Fri 08 Feb 2008 - 19:58:23 MET

Potrzebuję LiveCD do przetestowania konfiguracji sprzętu. Prawdopodobnie
będzie to jakiś linux, ale właściwie to mi obojętne. To, co chciałbym
sprawdzić to:
Procesor: typ zainstalowanego procesora, liczba rdzeni.
Pamięć: pojemność pamięci, producent, liczba kości, taktowanie, case
latency.
Dysk twardy: pojemność dysku twardego, producent, szybkość obrotowa,
rodzaj i szybkość interface'u w dysku i kontrolerze, zawartość s.m.a.r.t.
Karta graficzna: producent, model, model GPU, pojemność pamięci
Matryca LCD: bad-pixele na czerwonym, zielonym, niebieskim, czarnym i
białym, oraz na kolorowych siatkach.
Napęd DVD: typ odczytywanych i zapisywanych danych, rodzaj portu,
szybkość obrotowa
Modem: czy pracuje w standardzie V.92, czy obsługuje FAX
Karta sieciowa: producent, model, szybkość 10/100/1000Mb
Karta bezprzewodowa: producent, model, standardy (szczególnie interesuje
mnie czy ma: a, g, n)
Bluetooth: producent, model, czy wersja 2.0 ERD
USB: czy 2.0
Bateria: producent, model, liczba ogniw, pojemność deklarowana przez
producenta
Kamera: rodzaj matrycy, liczba Mpixeli

Ogólnie to kupuję Compala FL90 i zamawiam wypaśniejszą wersję tego
sprzętu, więc chciałbym w sklepie (sprzedawca pozwolił) odpalić sobie
tego liveCD i przeczytać parametry (czy założyli to, za co płacę), oraz
obejrzeć matrycę LCD. Nie mam czasu później dochodzić swoich praw, tylko
od razu kupić to, co zamawiałem.
Są takie gotowe narzędzia do badania sprzętu? O czym jeszcze nie pomyślałem?

pozdrawiam

--
Kffiatek