Re: System na CompactFlash - userzy proszeni o opinie

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Fri 08 Feb 2008 - 18:02:28 MET

Dnia 2008-02-08 12:30, Użytkownik topek napisał:
> Witam,
> zastanawiam sie czy nie postawic systemu na 2GB compactflash + przelotka
> ide-compactflash za 20zl z allegro.

Ja postawiłem na 4GB CF, ale nie był to windows.

> Czy system laduje sie szybciej z takiej karty?

Wolniej, a jak oszczędzisz na karcie to jeszcze wolniej.

> Jak ze stabilnoscia?

Jak to w Linuxie, bez problemu.

> Jakies inne uwagi, problemy?

Dysku nie słychać bo go nie ma, ale hałasuje wiatrak na procesorze
i wiatrak w wentylatorze. Suma hałasów generalnie bez większych zmian,
system uruchamia się zdecydowanie wolniej.

> Czy aktualny dysk na ktorym mam system, bedzie cichy jesli bedzie nieuzywany?

Będzie trochę ciszej. Cicho nie będzie.

Generalnie to taka zabawa ma sens dla niektórych serwerów.
Przy specjalnie przygotowanym kompie (brak innych źródeł dźwięku).
Wtedy da się wyciszyć w sposób odczuwalny ale cena też
będzie odczuwalna.

Pozdrawiam