Re: System na CompactFlash - userzy proszeni o opinie

Autor: simon <simw_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 08 Feb 2008 - 15:55:19 MET

topek pisze:
> Witam,
> zastanawiam sie czy nie postawic systemu na 2GB compactflash + przelotka
> ide-compactflash za 20zl z allegro.
> Czy system laduje sie szybciej z takiej karty?
> Jak ze stabilnoscia?
> Jakies inne uwagi, problemy?
> Czy aktualny dysk na ktorym mam system, bedzie cichy jesli bedzie nieuzywany?
> Z gory dzieki za odpowiedzi :)
Witam
Wszystkie moje próby (kilka przelotek i pamięci, różne płyty) spełzły na
niczym. Wina - zła detekcja przez kontroler parametrów karty. Efekt -
brak uruchamiania systemu, brak widoczności w menedżerze urządzeń i
różne inne przykre rzeczy. Złe działanie w biosie, linuksie, windowsie,
dosie.
Pamiętam że kiedyś na jakiś starych płytach mi działała tak pamięć, ale
było to dawno :)

Nawet przy poprawnym skonfigurowaniu taka pamięć nie podziałałaby zbyt
długo pod kontrolą windows, zbyt dużo operacji zapis-odczyt.

--
Pozdro
Simon