Re: System na CompactFlash - userzy proszeni o opinie

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 08 Feb 2008 - 14:53:32 MET

> Witam,
> zastanawiam sie czy nie postawic systemu na 2GB compactflash
> + przelotka ide-compactflash za 20zl z allegro.
> Czy system laduje sie szybciej z takiej karty?

Watpie... Popatrz na parametry predkosci odczytu/zapisu
kart CF i wspolczesnych dyskow twardych.

> Jak ze stabilnoscia?

Raczej nie powinno miec wplywu.

> Jakies inne uwagi, problemy?

Owszem... Jesli masz na mysli Windows,
to zarzniesz te karty w miesiąc. :)

> Czy aktualny dysk na ktorym mam system,
> bedzie cichy jesli bedzie nieuzywany?

Ma jeden nieużywany dysk. Jest bardzo cichy.
Musze wyjac go z szuflady i rzucic o podloge, zeby go uslyszec.

Pozdrawiam,
Vituniu.