Re: laptop z 4gb ramu

Autor: olo <olo69maupapocztafm_at_nospam.com>
Data: Fri 08 Feb 2008 - 12:21:16 MET

Andrea pisze:
> Że co ci robi z systemem? o_O I kto ci takich bzdur naopowiadał...

nie będę się spierał, zwłaszcza, że nie Ty jeden mówisz, że to nieprawda.

> PS: dołożenie pamięci (czy też wymiana) nie narusza warunków gwarancji.

tutaj chyba sporo zależy od gwaranta. Tak czy tak jak już napisałem w
innej gałęzi tego wątku: bez sensu wydaje mi się kupno laptopa z 2x1gb
pamięci po to, żeby tę pamięć wyjąć i włożyć inną (strata kasy)

--
pozdrawiam!
http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby