Re: laptop z 4gb ramu

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Tue 05 Feb 2008 - 22:54:25 MET

olo pisze:
> [...]
> co się orientowałem - 4gb (pułap cenowy: 4kpln).
>
> Przeglądając dokładniej parametry laptopów zauważyłem, że te wyposażone
> standardowo w 2gb ramu mają go w konfiguracji 2x1gb wsadzone w 2 z 2ch
> banki pamięci. Co znaczy, że rozbudowa ramu we własnym zakresie
> wiązałaby się z wyjęciem starych kostek i wsadzeniem nowych, co po
> pierwsze jest bez sensu (po co mam kupować coś co od razu będę
> wyciągał), po drugie narusza bodajrze warunki gwarancji (tu nie mam
> pewności) i po trzecie, w przypadku laptopa z systemem operacyjnym,
> delegalizuje mi to system (zwlaszcza, jeśli to Vista:

Że co ci robi z systemem? o_O I kto ci takich bzdur naopowiadał...

PS: dołożenie pamięci (czy też wymiana) nie narusza warunków gwarancji.

--
|        Andrea           |Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H
AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD2600XT, Arctic Freezer 64Pro
2048MB GoodRAM PC-6400, Seagate ST3160815AS 160GB, WDC WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-111L, Samsung SM-960BF, Be Quiet BQT E5-350W, + Audigy SE