Re: Jak

Autor: Demski Sebastian <sdemski_at_wp.pl>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 22:19:35 MET

> No to idź do sądu. Co się tu wypłakujesz. Skoro jesteś głuchy na głosy
> rozsądku
> (już sugerowałem 2 razy, że zamówiłeś kontrowersyjne oprogramowanie).
>
> A jak chcesz pisać paszkwile to rób to profesjonalnie i z klasą.

e tam gościu produkujesz się niepotrzebnie. Każdy ma własne zdanie a ja
zgadzam się w pełni z tym, że taka obsługa jest do dupy. Nie obchodzi mnie
czy prawo na to zezwala czy nie. W większości sklepów obsługa jest inna i
takie ostrzeżenie (nieprofesjonalne jak dla Ciebie) dla większości
wystarczy. Jestem w 100% pewien, że większość ludzi też nie chciałaby być
obsłużona w ten sposób. Jakoś po postach nie widze, żeby ktoś bronił twojego
sposobu myślenia więc nie wiem co pozwala Ci na myślenie, że jesteś taki
mądry w tej sprawie (no chyba, że po prostu uważasz, iż wszyscy co czytają
ten wątek to same głupki)?

pozdro. Seba