Re: Jak "kupowałem" w Komputroniku

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Wed 06 Feb 2008 - 01:56:55 MET

Użytkownik "M..." <kfsfsk@ed.pl> napisał w wiadomości
news:foan1a$8c1$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Tak się z ciekawości zapytam, czy jesteś powiązany z tą firmą, że ją tak
> bronisz?

Ja narazie nic zlego o komputroniku lubelskim nie moge powiedziec (choc
sklep drogi generalnie) ale moja opinia moze byc mylna ze wzgledu na moja
wiedze na temat sprzetu a i dlatego tez ze znajomy tam pracuje i mi kitu nie
zapoda.
W kazdej firmie zdazaja sie rozne tego typu "kwiatki"

Pozdrawiam serdecznie

Mirek