Re: praktyczne różnice pomiędzy Core Dual i Core 2 Duo ?

Autor: hefal <hefalumpikWYTNIJ_at_TOo2.pl>
Data: Fri 08 Feb 2008 - 02:28:43 MET

Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w
wiadomości news:fodltv$tbv$1@achot.icm.edu.pl...

> 2,5 raza szybszy od jakiego desktopa?

* A gdzie pisałeś o konkretnym desktopie?

> Polecam sprobowac i przestac marzyc o wydajnosci desktopow.

* Ale jakiego desktopa zapytam przewrotnie?

> ps2. Nie odbieraj tego jak atak na swoja osobe ale skacze mi cisnienie jak
> ktos pierdoli jak potluczony. Odpal sobie jakas nowa gre, a najlepiej
> Crysisa na High/Very High, wtedy zobaczysz jaka kupa wydajnosciowa sa
> laptopy. Ich glowna zaleta jest mobilnosc a nie wydajnosc i nie nalezy
> desktopa zastepowac laptopem jak to ostatnio sie modne stalo.

* Modne stało się odpowiadać na pytanie "jaki laptop" - żaden, bo się nie
nadaje.
Komputer jak komputer - płacisz dużo więcej za mobilność - ale to nie
oznacza, że
się nie nadaje.

Zajmuję się profesjonalną obródką audio i wykorzystuję wydajność komputera w
100%.
Kupiłem laptopa ze względu na mobilność. Zdaję sobie sprawę, ze za tą samą
kasę
miałbym szybszego laptopa. Laptop IDEALNIE nadaje się do tego co robię.
Enter.

Zdrawim.