Re: panorama 22"

Autor: Rafal <gonzak_at_op.pl>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 22:13:02 MET

> ta... za 150 to se mozna kupic jakiegos tronda wypalonego. Jego piekne
> swiecenie sprowadza sie do tego, ze kontrast i jasnosc podkrecone na
maxa...

nie wiem jak chcesz, ja mam takie cos wszystko ma ustawione 50/53 wiec do
setki jeszcze daleko ;) - a na pewno ma lepsze kolory, wieksza ostrosc niz
niejeden dobrej klasy LCDek, :) zreszta "tronda" jest samoregenerujacy wiec
wczesniej mu elektronika szczeli niz monitor, jedyna wada to ze ma wage i
tyle... te 40kg :D

Raf