Re: ulubiony.pl-czas realizacji

Autor: <fikthor>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 22:11:52 MET

Dn. 07/02/2008 21:04, cisiek napisał(a):

> Na stronach internetowych sklep ten ma marne opinie.

Zamówiłem tak część zestawu. Po prawie dwóch tygodniach, kiedy to nikt z
ekipy ulubiony.pl nawet nie przeczytał moich pm'ów, zażądałem zwrotu
wpłaconej kasy pod groźbą zgłoszenia całej sprawy na KP (wyłudzenie), do
PIHu (brak jakiejkolwiek innej formy płatności jak tylko 100% kwoty
zamówienia i kilka innych kwiatków) i US (prawdopodobna sprzedaż bez
paragonu), zaraz się ktoś odezwał...

Zrezygnowałem, bo nie wiedzę jak będę mógł egzekwować cokolwiek z tytułu
"niezgodności towaru z umową".

Odradzam!