Re: Laptop Toshiba

Autor: Chichotek <zy_at_erpuarg.jnj.cy>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 19:53:23 MET

Był 7 luty (czwartek) gdy o godz. 9:49 *tomaszeq* napisał(a):

> Wszystkie parametry mi odpowiadaja (widzialem jak dziala podobny model na
> viscie) ale nie wiem jaki wplyw na wydajnosc bedzie mial dysk twardy ktory
> posiada duza pojemnosc (250gb) ale tylko 4200 obrotow.Laptop ktory mialem do
> dyspozycji jakis czas temu to A100-784 T2250, 1Gb, 100GB 5400 RPM i dzialal
> szybko.Bateria trzymala dlugo ale wyswietlacz ma 15 cali a ten ktory chce
> teraz kupic najlepiej aby mial wiekszy.Czy bardzo skroci sie czas dzialania
> na baterii?Przeznaczenie to internet, ogladanie filmow ogolnie zastosowanie
> domowo-wakacyjne.Moze jakis inny model?

Jak nie bedziesz grał w gry to prędkośc dysku 4200 nie bedzie nic zwalniac.
Bateria w takim modelu to max 2 godziny, o ile nie bedzie ogladał filmu z
napędu.
Z innych modeli poszukaj sobie Toshiba A200-1H2, 17" Toshiby maja dosc słabe
zawiasy - zdarza im sie wyjatkowo często pekać.

--
Pozdrawiam, Chichotek
DFI nf4 Ultra, AMD64+AC Freezer, 2xKingston, Gigabyte, 3xSeagate,