Laptop Toshiba

Autor: tomaszeq <tmaszeq_at_toniejestmojmejl.pl>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 09:49:22 MET

Witam.
Chce kupic laptop a jedyne co wiem to to ze ma byc firmy Toshiba a cena
pomiedzy 3000 a 3500 :).
Wyszukalem taki sprzet http://www.tinyurl.pl?s0IPRk2t .
Wszystkie parametry mi odpowiadaja (widzialem jak dziala podobny model na
viscie) ale nie wiem jaki wplyw na wydajnosc bedzie mial dysk twardy ktory
posiada duza pojemnosc (250gb) ale tylko 4200 obrotow.Laptop ktory mialem do
dyspozycji jakis czas temu to A100-784 T2250, 1Gb, 100GB 5400 RPM i dzialal
szybko.Bateria trzymala dlugo ale wyswietlacz ma 15 cali a ten ktory chce
teraz kupic najlepiej aby mial wiekszy.Czy bardzo skroci sie czas dzialania
na baterii?Przeznaczenie to internet, ogladanie filmow ogolnie zastosowanie
domowo-wakacyjne.Moze jakis inny model?
Z gory dziekuje za rady.