Re: wypalanie

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 10:50:27 MET

> Kiedyś czytałem wywód jakiegoż gościa co to "zjadł żeby na nagrywarkach"
> i jasno stwierdzał, że im wolniej nagrywamy tym lepsza jest jakość
> nagrania - odnosiło się to głównie do nagrywarek LG, nie wiem jak teraz,
> ale myślę, że dużo w tym prawdy

Ogolnie - tak.

Jednak w detalach - niekoniecznie. Sporo wspolczesnych
nagrywarek w kombinacji z dzis dostepnymi na rynku
plytkami CDR osiaga optimum przy predkosciach 8x czy 16x.

Plytki wyplane wolniej miewaja wiecej bledow PIE, jednak nie
jest to znaczaca roznica.

Na prawde - wybierajac nagrywarke - kupcie taka, ktora potrafi
pokazac ilosc bledow na wlasnie nagranej plytce. Warto.

Pozdrawiam,
Vituniu.