Re: Porzadny i cichy zalilacz - ktory z tych wybrac?

Autor: art <xart_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 07:36:24 MET

M3G@ pisze:
> Poszedlem tym tropem co napisales i..... to buczenie jest wlasnie od
> dysku! I to dokladnie Samsung osadzony na szynach!
no widzisz :))

> Chyba sam bym sie nie domyslil ze to wina dysku.
> Jak Twoj kolega rozwiazal ten problem?

Zastosowal rozwiazanie dorazne - powiesil dyska na szerokich gumach
kupionych za kilkadziesiat groszy w pasmanteryjnym...

Ja swego czasu stosowalem rozwiazanie polegajace na wyrwaniu koszyka
na dyski 3,5" i umieszczenie go na gabce w zatokach 5,25 -
rozwiazanie najskuteczniejsze z mozliwych. W moim CM690 sa koszyczki
na dyski z gumowymi pochlaniaczami drgan i sprawdzaja sie na 4+.
Jest o niebo lepiej w porownaniu do wspomnianego chiefa kolegi ale
przy odczycie danych dysk jest slyszalny aczkolwiek nie dokuczliwy.

pzdr
a.