Re: Porzadny i cichy zalilacz - ktory z tych wybrac?

Autor: art <xart_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Feb 2008 - 07:58:25 MET

M3G@ pisze:
> Cichy to jest ale "buuuuczy'. Mam zaje...sty problem z tym bo przenosi
> sie to buczenie na obudowe i slychac z 2 metrów jakby caly komputer
> buczał :( Mam BeQuiet 450W. :( Nie mam sposobu jak to wyeliminowac.
Jesli jest tak jak piszesz i na 100% jest to wina zasilacza to reklamuj
dziada.
Moja buda CM690 ma firmowo zainstalowane pochlaniacze drgan (zasilacz
lezy na dole na czterech gumowych nozkach a do tego jest przekladka
na tylej scianie) i zasilacz jest praktycznie nieslyszalny - predzej
uslysze Noctue NH-U12P niz tego BQ.

pzdr
art.