Re: Jak "kupowałem" w Komputroniku

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Tue 05 Feb 2008 - 23:39:38 MET

** M... <kfsfsk@ed.pl> wrote:

> Było głośno

No o tym to wszyscy wiemy.

> bo skończyła się przyznaniem racji kupującemu. Nie chce mi się tego teraz
> szukać, ale sprzedawca miał spore problemy potem, bo samochodu jak twierdził
> nie miał, tylko chciał "wybadać rynek".

Tak Ci się tylko wydaje. Oraz nie rozumiesz jak działają sądy w Polsce. Ale po
dzieciach Neostrady nie można się tego spodziewać.

Sprawdź proszę jak się ten proces zakończył (poza tym, że był głośny) i co to
oznacza.

To jakby Ci się chciało. Bo jak Ci się nie chce to nie pisz po prostu.