Re: Jak "kupowałem" w Komputroniku

Autor: tuMEk <ts_at_interecho.com>
Data: Tue 05 Feb 2008 - 22:24:07 MET

> Sorry zielonego pojęcia nie wiesz o czym piszesz. Oczywiście zamawiając
> drogą
> elektroniczną (polskie prawo nigdzie nie uwzględnia Internetu) nie wiąże
> Cię
> to. Możesz towar zwrócić w określonym ustawowo terminie.

Taaaa

ja widze ze ty za to masz pojecie co piszez...... Rozumiesz slowo
ZAMOWIENIE? To jest nie istotne ze jest napisana notka o braku zobowiazan -
pisac mozna wiele druga sprawa czy ma to poparcie w przepisach. Jesli cos
zamawiam w necie to rozumiem przez to realizacje mojego zamowienia i nie
czuje sie w obowiazku dzwonic -inaczej poczulbym ze poprostu marnuje czas i
lepiej od razu zadzwonie. Jak czytam o postepowaniu ludzi z komputronika :
paranoja -to najwlasciwsze slowo.