Re: laptop z 4gb ramu

Autor: ATK <atk1.atkWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Tue 05 Feb 2008 - 21:50:38 MET

> Witam
>
> Możliwe, że w najbliższym czasie będę kupował nowego laptopa, bo mój
> Toshiba Satelite l10-204 już trochę wysłużony i zaczyna brakować mu mocy
> przy operacjach, którymi go katuję (choćby gimp i trochę ambitniejsza
> edycja). Ponieważ jeszcze czuję niesmak po tym, jak byłem na etapie
> rozbudowania w nim pamięci ram (240pln za kostkę 512 bodajrze - ddr1)
> chciałbym mieć w nowym lapku maksymalną ilość pamięci ram - czyli z tego
> co się orientowałem - 4gb (pułap cenowy: 4kpln).
>
> Przeglądając dokładniej parametry laptopów zauważyłem, że te wyposażone
> [...]

Na ebAY.pl i ALLLEGRO.pl masz sporo laptopów za 3500-4000 zł już z 4 GB RAM.
Kupując w dużych sklepach jak Komputronik.pl prawie zawsze masz możliwość
dokupienia RAM czy większego dysku (drugiego dysku) do laptopa kupowanego u
nich. A kupując na stronie producenta chyba zawsze masz taką możliwość.

ATK