Re: Compal FL-90 problem z wifi

Autor: dziobu <xxxxxxxx_at_xxxx.xx>
Data: Tue 05 Feb 2008 - 20:14:47 MET

Dnia 2/5/2008 7:16 PM, Użytkownik Kuba napisał:
> Witam! Mam cholerny problem z niedawno złożonym lapkiem FL-90. Wyjmowana
> była karta wireless Intel 3965BGA. Po jej ponownym zamontowaniu karta
> zainstalowała się, ale za chiny nie chce się włączyć sieć bezprzewodowa,
> tzn:
> -menedzer urządzeń wykrywa poprawnie kartę
> -aplikacja Intel Wireless PRO przy próbie wlączenia sieci wireless
> wywala komunikat że karta jest wyłączona, należy ją włączyć
> przełącznikiem sprzętowym (jest włączony)
> -przy wyłączaniu przełącznikeim sprzętowym na panelu laptopa z
> menedzera urz. znika jedynie Bluetooth
> [...]

U mnie jest to samo. Oprócz przełącznika sprzętowego, który włącza BT i
WiFi, mam jeszcze skróty Fn+F8 którymi wybieram jaka kombinacja mnie
interesuje (nic, BT, WLAN, BT+WLAN). Jak włacze tylko BT to po włączeniu
"sprzętowym" mam tylko działające BT.

Sprawdź czy nie masz jakiegoś takieg skrótu (Fn+coś).

--
Pozdrawiam
dziobu