Compal FL-90 problem z wifi

Autor: Kuba <don_at_alfn.pbz.cy>
Data: Tue 05 Feb 2008 - 19:16:44 MET

Witam! Mam cholerny problem z niedawno złożonym lapkiem FL-90. Wyjmowana
była karta wireless Intel 3965BGA. Po jej ponownym zamontowaniu karta
zainstalowała się, ale za chiny nie chce się włączyć sieć bezprzewodowa,
tzn:
-menedzer urządzeń wykrywa poprawnie kartę
-aplikacja Intel Wireless PRO przy próbie wlączenia sieci wireless
wywala komunikat że karta jest wyłączona, należy ją włączyć
przełącznikiem sprzętowym (jest włączony)
-przy wyłączaniu przełącznikeim sprzętowym na panelu laptopa z
menedzera urz. znika jedynie Bluetooth
-karta jest sprawna,działa na innym laptopie
-po odinstalowaniu aplikacji Intela narzędzie windows do zarządzania
sieciami
bezprzewodowymi nie wykrywa żadnej sieci

Co mogło strzelić? Dodam że na drugim identycznym latopie jest ten sam
problem na karcie 4965BGA, świeżutko posadzony system XP i sterowniki :/
-system to XP Home

Googlałem, ale nie znalazłem żadnych info na forach, może ktoś się z tym
już uporał bo wynika ze problem jest dość powszechny.

--
Pozdrawiam! Kuba
ROT13    GG5482312