Re: Skaner w stanie czuwania

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Tue 05 Feb 2008 - 19:01:26 MET

Rafal M <rafal.markiewicz@gmail.com> wrote:

> Moj Epson swieci caly czas :/ i nie da sie tego wylaczyc

            W praktycznie kazdym skanerze da sie wylaczyc programowo lampe przez
sterowniki, ale do tego trzeba WLACZYC komputer. Ja doszedlem do jedynego
sensownego wtakiej sytuacji rozwiazania, tj. wyjmuje wtyczke zasilacza z
gniazda w skanerze (sam zasilacz zostaje w listwie) - podlaczenie to jeden
ruch, a specyfika skanera polega na tym ze by go uzyc i tak trzeba
do niego podejsc i wlozyc material, wiec dodatkowe 2-3 sek na podlaczenie
okraglej wtyczki zasilacza to zaden problem. Tyle tylko ze IMHO powinno to
byc rozsadniej rozwiazane przez producenta sprzetu - wkurzaja mnie po
prostu skanery, bezprzewodowe myszki optyczne itp. nie oszczedzajace w
zaden sposob energii i swiecace caly czas. To samo jest z bluetoothem w
telefonie itp - nie spotkalem sie z opcjami automatycznego wylaczenia, albo
chociazby klawiszem szybkiego wylaczenia - trzeba przebic sie przez menu,
a bluetooth+gprs zre akumulator jak diabli.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl