Re: Przegrzanie procka, czy możliwy taki efekt?

Autor: AmtoPm <amerger_at_gmail.com>
Data: Tue 05 Feb 2008 - 14:20:42 MET

On 5 Lut, 09:17, Radosław Sokół <Radoslaw.So...@polsl.pl> wrote:

> Nie. Za to możliwe jest, że ciągle się przegrzewa.
>
> Otwórz, wyczyść chłodzenie, nałóż nową pastę, poskładaj
> wszystko idealnie na nowo, powinien działać poprawnie.
> Oczywiście jeżeli "odkręcisz" te spowalniające zmiany
> w konfiguracji, które dalej w tym wątku opisywałeś.

Dzięki za info,
porozkręcałem co się da, ale trzyma kalwiatura, jak zdjąć klawiaturę w
Toshiba 4300??? jedymy możliwy element to taka listwa pod klawiaturą,
ale na siłę to się tylko plastik wygina.

Z tym uszkodzeniem procka to jerst teraz taki efekt, że wcześniej
system (juz po przegrzaniu) a teraz instalka wieszaja się w tym samym
momencie, najpierw przejdzie taki pasek na czarnym tle (W2K) i później
wyskakuje białe okno i napis w stylu Windows is strating... i dalej
juz pasek się nie przesuwa. Wczesnij jednak komp działał. raczej się
jednak jakis układ musiał przepalić, ale czy to procek skoro instalka
jednak dość długa chodziała, łącznie z restatertem i właśnie z próbą
włączenia systemu, może to jednak być element na płycie jakieś
urządzenie do którego odwołuje się startujący windows, np. PCMCIA (w
pobliżu procka jest wejście na PCMCIA).