Re: Budżetowy komp - konfiguracja

Autor: Reksio <mislawekCIACH_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 05 Feb 2008 - 09:37:17 MET

> Co bycie polecili by złożyć budżetowa platformę ?
> Przeznaczenia standard - net, filmy i gry na
> poziomie 9-latka.

Proponuję jakiś sprzęt markowy, poleasingowy.
Ostatnio miałem do czynienia z Fujitsu - Siemens, z procesorem Celeron 2,6
GHz.
Posiada złącze AGP x 8, normalne, nie niskoprofilowe, a na wszelki wypadek
również grafikę na płycie głównej, płyta obsługuje FSB 800 MHz.
Cichy, solidny, teraz zamówiłem taki sam dla siebie, tyle że ja do niego
zamontuję P4 3 GHz - bo akurat taki mam. Ale dla 9 latka nie jest to
konieczne.. Wychodzi taniej niż rozbudowa mojego Durona :-)

Pozdrrr... Reksio