Re: Jaki router WiFi

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Mon 04 Feb 2008 - 15:12:21 MET

Użytkownik "Piotr M" <GG:8807050@gmail.com> napisał w wiadomości news:fo73di$s4h$1@node2.news.atman.pl...
> Witam,
>
> Proszę doradźcie, jaki mam kupić router WiWi, najlepszy w cenie
> 100-150zł, 1-3 kompy, mieszkanie ok 60m2. Jakiej firmy? Jakieś wymagania
> muszę mieć jeszcze? Dziękuję!

1. Trochę ntg, -> pl.comp.sieci.bezprzewodowe
2. A jakie masz podejście internetu (LAN z RJ45, USB, a może WAN ADSL)?
Może potrzebujesz modemu ADSL-owego z funkcją rutera Wifi?
3. Te tanie jako-tako się sprawują, ale cudów nie oczekuj: Edimax, Netgrar,. Tp-link (te tańsze) czy Dlink i Planet (te trochę lepsze).

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin
Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB