Re: HDD w obudowie 3.5 na USB 2.0 ?

Autor: ToMasz <twitek4_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Mon 04 Feb 2008 - 15:06:53 MET

> Więcej "pros and cons" nie przychodzi mi do głowy. Oczywiście różne
> argumenty mogą mieć dla różnych osób różną wagę. Dla jednego dodatkowe
> 2 kable na biurku są dyskwalifikujące a dla mnie ten dysk jest sporym
> udogodnieniem i nie przeszkadzały by mi nawet 4 kable.

Zgadza sie, JA postawiłem na 5.25 i nie żałuje. zasilacz mam wewnatrz.
do pracy nosze samą obudowe bez kabli. odpinam drukarke, wpinam kieszen
i tyle. Byłą potrzebna nagrywarka dvd- bez problemu. a czy urzadzenie na
biurku ma 5.25, czy 2.5... zadna różńica. A jak komus niewygodnie trgac
5.25, nech kupi pendriva...

ToMasz