Re: Samsung SyncMaster 941MP

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Mon 04 Feb 2008 - 02:02:11 MET

JoteR wrote:

> Witam,
> ktoś miał z tym styczność i może doradzić lub odradzić?
> http://tinyurl.rzeszow.net/?show=1914
> Zastosowanie: na biurku u 13-latka, oczywiście gry i programy TV (ha
> ha) edukacyjne. Parametry nie rzucają na kolana, może lepiej wziąć
> osobno monitor z DVI i wewnętrzny tuner (jaki? z pilotem, XP)?

Kupiłem ojcu ten monitor, jest bardzo zadowolony. Obraz mi odpowiada,
ale jestem niezbyt wymagający. Dla ojca to dobre rozwiązanie, bo nie
musi włączyć komputera, aby oglądać TV. Często gra w różne gry FPP i
nie zgłaszał żadnych problemów, ale nie mam pewności czy byłby w stanie
te problemy wyłapać:) Sam monitor ma sporo wejść, co pozwala
równocześnie podłączyć kablówkę, komputer, odtwarzacz video i DVD. Dla
mnie osobiście jedynym minusem jest brak możliwości równoczesnego
oglądania telewizji i korzystania z komputera.

--
Łukasz Ledóchowski
GG: 503647