Re: dlugosc kabla usb

Autor: tg <a_at_a2154.a>
Data: Mon 04 Feb 2008 - 01:58:52 MET

T.N. napisal:
> [...]

ale ja wcale nie zamierzam przekonywac konkretnie Ciebie :)
zrobisz jak Ci sie bedzie podobalo, natomiast poprostu wiem ze *zawsze*
mozna zrobic to 'ladniej' (polozylem juz tyle km kabli ze bardziej
przekonuje mnie 15m skretki czy koncentryka niz 3x5m usb)

natomiast oczywiscie sa sytuacje ze prosciej kupic 3 kabelki po 20pln
polaczyc razem i bedzie dzialac, zwlaszcza ze to nie serwerownia :P