Re: Jaka drukarka laserowa.

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Sun 03 Feb 2008 - 12:21:04 MET

W liście datowanym 2 lutego 2008 (19:36:08) napisano:

> Witam
> Potrzebna do biura drukarka laserowa mono.
> Rocznie okolo 30000 - 50000 stron.

Nie pomyliły ci się zera? Wychodzi ~150 stron dziennie, wliczając
niedziele i święta.

> Ogolny zakup plus eksploatacja powinien byc jak najnizszy. Dupleks
> niekonieczny /.../

Pewnie pójdę w innym kierunku, niż Koledzy, ale...

Macie już w biurze kopiarkę? Jeżeli nie, to ja polecam do takiego
zastosowania zakup dużej, porządnej kopiarko-drukarki.

Za ~3500kzł ostatnio kupowałem poleasingowego Ricoh Afficio - potężna
maszyna, może pracować jako drukarka sieciowa, z pełnym dodatkowym
wyposażeniem (dupleks, podajnik ręczny, dodatkowa szuflada, do tego
podajnik oryginałów z dupleksem) i zapasem 2 butelek tonera (pewnie
wystarczy na najbliższy 1000 lat). Wersje bez dodatków możesz kupić
już w okolicach 2kzł. Poza tym, że będziesz miał potężną
drukarkę, "przy okazji" może robić jako kopiarka (wiadomo, kopiarka
zawsze w biurze się przyda).

Bo w przeciwnym biegunie mamy na przykład HP 1018 - 300zł zakup +
toner 120zł/2500stron - wychodzi 2740zł przy podawanych przez Ciebie
50000 stron...

--
Pozdrawiam
 Yakhub