Re: Wolny komputer

Autor: Konrad <konrad_at_brak.pl>
Data: Sun 03 Feb 2008 - 11:05:31 MET

Dnia 02-02-2008 o 23:15:41 Grzegorz Nowak <just@ask.me> napisał(a):

> Tzn ile razy ile? Moze masz zle ustawione FSB?

Ustawienia były poprawne. Rozwiązałem problem w inny sposób:
zainstalowałem programik ThrottleWatch który wskazał że procesor jest
mocno ograniczany przez funkcję Thermal Throttling ("puste" takty TM1). A
SpeedFan pokazał temperaturę 85st. C na procesorze więc pewnie wentylator
do wymiany.

--
Konrad