Re: dlugosc kabla usb

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 02 Feb 2008 - 19:09:01 MET

On Sat, 2 Feb 2008 17:36:05 +0100, "Piotrek" <a@b.ru> wrote:

>nie ma szans;)
>tani azjatycki to mi nie chcial dzialac komp<>drukarka a mial 5 m i juz mial
>problemy:)

Żadnych. Od operatora telewizji kablowej to mi nie chciał działać na
porcie z przodu obudowy, zadziałał jedynie na porcie wyprowadzonym
fabrycznie z płyty. A chciałem przez USB, bo sieciówkę mam zajętą na
drugi internet, "zapasowy", i nie mam miejsca na płycie by wetknąć
drugą kartę.

No, ale modem kablówki ma dwa porty, ETH i USB (fizycznie, bo
logicznie albo), zatem te 20 metrów to sobie w ten sposób przedpisca
może załatwić, nie?