Re: Jak sprawdzić temperature karty Asus Geforce 8800 GT?

Autor: <marekbilski_at_wp.pl>
Data: Fri 01 Feb 2008 - 22:28:16 MET

On 31 Sty, 16:37, Heraklit <wet...@poczta.onet.pl> wrote:
> Był 31 styczeń (czwartek), gdy o godzinie 15:25 *marekbil...@wp.pl* w
> pocie czoła naskrobał(a):

> spróbuj nTune ze strony nvidii.
>
> --
> Pozdrawiam,
>
> Post stworzono 2008-01-31 16:36:45

Ten program to naprawdę fajna sprawa, szczególnie test stabilności
systemu, dzięki któremu dowiedziałem się, że przy dużym podkęceniu
karty do (700/2000) system jest niestabilny, czego nie pokazywał
3dMark2006, na którym wszystko chodziło, pomimo podkręcenia.

Ale nadal nie wiem jak sprawdzić temperature karty graficznej (GPU),
program nTune kompletnie się do tego nie nadaje, pomimo takiej opcji.

--
Poz,
 KatMPB