Re: jak to jest z tymi dwurdzeniowcami...

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 01 Feb 2008 - 18:34:33 MET

"BearBag" <cactusek@gmail.com> wrote in message
news:e7ef7922-d685-4f5b-8718-05da2c397571@s12g2000prg.googlegroups.com...
> Jak to jest z tymi prockami, dajmy na to mam 2x1.6GHz i rozpakowujac
> dwa duze rary pracuja mi dwa rdzenie jednoczesnie i kazdy zajmuje sie
> rozpakowywaniem jednego rara ? Albo rozpakowujac jednego rara odpalam
> na innym dysku kopiowanie duzych plikow, czy to pracuje niezalaznie
> tak jakbym mial dwa procki nie obciazajace sie wzajemnie ?
> Przetestowalem rozpakowanie pliku 700MB przez starego Athlona xp +2000
> i intela core duo 2x1.6GHz i na athlonie idzie o wiele wiele
> szybciej....

Rozpakowywanie zazwyczaj limituje dysk, no i nie ma pożytku z
dwóch operacji zapisu na raz na tym samym dysku. Jeśli masz
dysk z zapisem 40MB/s, to tyle może całkiem łatwo uzyskać
słaby procesor, jeśli plik ma wysokie ratio. Przyjrzyj się użyciu
procesora w trakcie rozpakowywania.
Spróbuj pakowania - tutaj na pewno jest możliwość wyciśnięcia
100% z procesora.