jak to jest z tymi dwurdzeniowcami...

Autor: BearBag <cactusek_at_gmail.com>
Data: Fri 01 Feb 2008 - 15:11:13 MET

Jak to jest z tymi prockami, dajmy na to mam 2x1.6GHz i rozpakowujac
dwa duze rary pracuja mi dwa rdzenie jednoczesnie i kazdy zajmuje sie
rozpakowywaniem jednego rara ? Albo rozpakowujac jednego rara odpalam
na innym dysku kopiowanie duzych plikow, czy to pracuje niezalaznie
tak jakbym mial dwa procki nie obciazajace sie wzajemnie ?
Przetestowalem rozpakowanie pliku 700MB przez starego Athlona xp +2000
i intela core duo 2x1.6GHz i na athlonie idzie o wiele wiele
szybciej....