Re: HP 1018 i podgiete kartki

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Fri 01 Feb 2008 - 14:07:51 MET

Deep inside the Matrix, convinced that Thu, 31 Jan 2008 15:19:57 +0100
is the real date, Daro <daro987@NOSPAMo2.pl> has written something
quite wise. But (s)he wasn`t the one.

.
>Drukarka jest swietna, kupilem ostatnio w promocji w hipermarkecie za
>299, a pewnie mozna znalezc taniej w sklepach internetowych. W komplecie
>nie ma oczywiscie przewodu USB i z tego co czytalem, to nalezy uwazac na
>jego jakosc.

Dokladnie, zreszta jest to przypadlosc wszystkich drukarek serii 10XX.
Mam w pracy kilka sztuk tych drukarek i niektore lubily sie
zawieszac, tracic komunikacje z komputerem... Okazalo sie, ze to
akurat te spiete z kompami tanimi, cienkimi i dlugimi kablami. Po
wymianie na porzadniejsze - jak reka odjal. Ot ciekawostka.

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
REMOVE-IT. from my address when replying.
     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR