czy da się kupić czytnik kart z bluetooth?

Autor: Piotrek <nicdWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 01 Feb 2008 - 14:04:21 MET

Jak w temacie. Czy jest do kupienia czytnik kart wsadzany w kieszeń 5,25'
zawierający wbudowany adapter bluetooth ewentualnie IrDa, bądź replikator portów
USB z takim adapterem? Nie chcę za każdym razem podłączać BT na kluczyku USB
żebym miał komunikację z telefonem tylko mieć już go na stałe. Gogluję i gogluję
i nic nie mogę znaleźć. Ewentualnie czy jest jakieś inne urządzenie BT typu
karta na PCI?