Re: HP 1018 i podgiete kartki

Autor: Janusz K. <alr6_at_op.pl>
Data: Thu 31 Jan 2008 - 17:42:34 MET

Użytkownik "Gil" <gilboaWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości
news:1751.00000112.47a0e3d1@newsgate.onet.pl...
> Sigma z Makro
>
> Nie uleży się - tak będzie. Na lepszych drukarkach papier nie ma
> znaczenia. Mam
> też tą drukarkę. Tak jest. Cud że jakoś drukuje za te 200 zl.
> Ale to dziadostwo nie z tej ziemi.

Witam,
Mam podobne (1020 - mechanicznie to chyba to samo) dwie - prywatnie i w
firmie, dodatkowo w pracy stoją jeszcze 3 i nie zauważyłem takich problemów.
Prywatną przemieliłem już 8 tonerów (2 oryginały, reszta to ActiveJet) - i
wszystko gra.
Rada dla twórcy wątku - kup papier Polspeed i zobacz czy też są problemy.

Pozdr.
Janusz