Re: HP 1018 i podgiete kartki

Autor: Antonio <antonioIDONLIKESPAM_at_tlen.pl>
Data: Thu 31 Jan 2008 - 00:16:30 MET

Antonio pisze:
> Witam, zakupiłem sobie najprostszą laserówke do stricte domowego użytku
> (atrementówki wkurzały bo atrament zasychał) padło na HP 1018, drukarka
> bardzo mi przypadła do gustu denerwuje tylko jedna rzecz: kartki są
> jakieś takie lekko zagiete z obu stron po bokach po wyjściu z niej...
> czy jest na to jakiś sposób? Mam taki najtańszy papier Sigma z Makro
> :)... czy to może być przyczyna? A może z czasem sie to uleży... bo
> wydrukowałem może z 50 stron....

Dla wszystkich:
Poszłem do sąsiada, pożyczyłem 10 kartek PolSpeed czy coś tam :D(takie
niebieskie opakowanie) o gramaturze 80 coś tam (jak zaleca producent) i
problem podgiętych kartek nie istnieje... (tzn. istnieje przez ok. 2sek
od wyjścia z drukarki, same się ładnie prostują pod swoim ciężarem :D

dla potomności: Polecam wszystkim tą drukarkę :D, którzy potrzebują
tanie urządzenia do domowych czarno białych wydruków a nie mogą patrzeć
na wygląd i gabaryty starych HP :)