Re: Pamięci RAM - dokładka

Autor: poli <300ton_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 31 Jan 2008 - 17:37:11 MET

Osadnik <osadnik.www@wp.pl> napisał(a):

> Się tylko chcę upewnić bo sie nieco pogubiłem w oznaczeniach.
> Mam pamięci PC2100. Do Celerona jakiegoś.
> W każdym razie na pewno DDR, teraz jest 256MB PC2100(133MHz).
> PC2100 nijak idzie dostać, zostały tylko PC3200. I teraz pytanie, bo
> wtedy pamięci PC3200 będą chodziły na najniższym taktowaniu czyli
> 133MHz. Ujdzie to? bedzie kompatybilne?
> Dokładać 1GB do tych 256MB czy jednak lepiej wywalić to 256MB i zostawić
> tylko 1GB by uniknąć problemów.
> Pytanie z pozoru bardzo proste aczkolwiek pamięci zwrócić nie będę mógł.

Mam dla Ciebie dwie wiadomości:dobra i złą. Dobra to taka, że będzie chodziła, ale
tak szybko jak jej ten wolniejszy moduł pozwoli, zła to taka, że zwykle objawia się
to dużo wolniejszym działaniem systemu (mimimo większej ilości RAM-u).
Pozostało CI Alle..drogo lub poszukiwania w sklepach jakis używek.
Sumując : odpuść sobie ten 256, spróbuj go sprzedać , a ten samotny moduł 1GB
spowoduje, że wszystko będzie smigało lepiej niż w parze z PC2100.

pozdrOOfka
  poli.