Pamięci RAM - dokładka

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Thu 31 Jan 2008 - 13:52:38 MET

Się tylko chcę upewnić bo sie nieco pogubiłem w oznaczeniach.
Mam pamięci PC2100. Do Celerona jakiegoś.
W każdym razie na pewno DDR, teraz jest 256MB PC2100(133MHz).
PC2100 nijak idzie dostać, zostały tylko PC3200. I teraz pytanie, bo
wtedy pamięci PC3200 będą chodziły na najniższym taktowaniu czyli
133MHz. Ujdzie to? bedzie kompatybilne?
Dokładać 1GB do tych 256MB czy jednak lepiej wywalić to 256MB i zostawić
tylko 1GB by uniknąć problemów.
Pytanie z pozoru bardzo proste aczkolwiek pamięci zwrócić nie będę mógł.