Re: lexmark E120 smuzenie

Autor: tumek <nie_podam_at_maila.pl>
Data: Thu 31 Jan 2008 - 11:52:54 MET

Co prawda nie jestem specjalistą od drukarek, ale wygląda mi to na
brudny wałek (miałem bardzo podobny objaw na moim Lexmarku E312)...
Warto rozebrać dziada i dokładnie wyczyścić wałek (uwaga, jest pokryty
substancją światłoczułą, także lepiej czyścić delikatnie i na sucho!).

no w sumie czyscilem go ,zaczynam nabierac podejrzen ze brudzi go gumowy
docisk....sam juz nie wiem; jak go wyczyscilem to po jednym obrocie znowu
byl pokryty pasami z tonerem
ale dzieki za sugestie ,jeszcze raz dokladnie wyczyszcze a rolke wypiore.

--
pozdro
tumek