Re: Zasilacz z odlaczanymi wewntarz kablami

Autor: Axelbest <axelbest_at_odwwa.peel>
Data: Thu 31 Jan 2008 - 11:50:50 MET

Mnie troszke zadziwił ToPower bo mialem wersje 420W i po 2,5 roku użytkowania
komp po prostu sie wyłączył i tyle. Zasilacz popsuł się tak tragicznie że nie
była możliwa naprawa, tylko wymiana. Teraz o wymianie jestem szcześliwym
użytkownikiem Corsaira 520W (tego o ktorym byla mowa wczesniej) i na
komputroniku byl zapis ze ma odlaczane kable.